torsdag 25. september 2008

Bruk av IKT i skulen

For å komme i gang med bloggen har eg surfa litt på nettet. Kanskje det ligg nokre tips der ute? Korleis skal ein slik fagleg blogg sjå ut? Noko av det fyrste eg gjorde var å finne min eigen barneskule; http://www.vassenden.skule.no/. På denne sida var det fleire lenkjer for elevane der dei kunne klikke seg vidare til faglege sider som gruble.net, kunnskap.no osv. Alle skular har ei slik heimeside der både elevar, foreldre og lærara kan finne informasjon om sin eigen skule og andre nyttige lenkjer. Er det slik, eller noko tilsvarande, vår norsk2blogg skal sjå ut?
Eg vonar at eg med litt meir forsking finn tips om bruk av IKT i skulen.

4 kommentarer:

Thomas sa...

Fin og god første ordentlige post. Det er ennå mange skoler uten nettside, og svært få med gode. Det er forskjell på nettsider og blogger. Dette skal jeg forelese litt om, men den beste forståelsen får du med egen bruk og utvikling av blogg og nettsider.

Liss sa...

Ja det er mange skoler som ikke oppfyller K06 i IKT. Det har jeg selv erfart. Når vi kommer til skolen kan vi kansje være med på å utvikle IKT i norsk faget. Det skal bli spennende.

Lisa sa...

På den skolen jeg jobber på har vi nå tatt Fronter i bruk for alvor. Der legger vi ut faglige lenker til elevene, og disse kan elevene bruke både hjemme og på skolen. Vi har også ei nettside, men den er ikke helt oppdatert enda, men den kommer, den kommer

Silje sa...

For det fyrste: Eg synst layoutn på sida di er flott!

Ellers så har eg, som fleire av dei andre her også erfart at bruken av internett varierar frå skule til skule. Men på dei praksisskulane eg har vært på har dei i alle fall nytta seg av anten Fronter eller It's Learning.

Så må eg berre be om årsak på førehand for evt. feil i nynorsken min. Eg er nok ein bokmåling i røyna, men ein bør jo øve seg litt når skriftspråka er likestilt.;)