søndag 19. oktober 2008

Blogging i skulen

Gjennom Lena sin blogg fann eg "Tanketråder", ein blogg laga av Ingunn Kjøl Wiig. Ho er lektor ved Sandvika vidaregåande skule. Wiig skriv mykje om IKT og skule. Sida har også mange gode lenkjer. Blant anna får vi sjå inn i hennar klasse, DigiTalt. Dei har byrja å blogge og brukar dette som eit undervisningsrom. Her blir oppgåver formidla, informasjon gitt osv. Verdt eit besøk! I Ingunn Kjøl Wiig skriv om kvifor elevane skal blogge og kva hjelpemiddel blogginga er for læraren:
For meg som lærer er bloggene deres et hjelpemiddel til å:
  • få et riktigere/bredere inntrykk av de "stille" elevene
  • skape et annet forum enn klasserommet for å kunne gi andre typer tilbakemeldinger
  • legge til rette for å utvikle elevenes digitale kompetanse
  • gi opplæring i utvikling av sammensatte tekster
  • bruke bloggen som en del av vurderingsgrunnlaget i norsk skriftlig
  • få en samlet dokumentasjon av hva eleven har jobbet med over tid
  • bruke blogginnlegg som grunnlag for diskusjoner i klassen
  • bruke blogginnlegg som utgangspunkt for muntlig eksamen
Med hjelp av Lena og Ingunn Kjøl Wiig har eg funne ein optimal blogg å sjå og lære av! Vi får innblikk i bruk av IKT i skulen på ordentleg. Ved å trykke og leite fram og tilbake i Tanketråder fekk eg mange nyttige tips. Eg skreiv ein kommentar til eit av innlegga i tankerådet og Ingunn K. Wiig var glad at vi studentar kunne ha nytte av hennar blogg. Så gå å sjå på Tankerådet og DigiTalt alle mann!



7 kommentarer:

Lisa sa...

Dette var ei spennende side. Jeg var innom digiTal og leste et par av blogginnleggene som elevene hadde lagt ut. Dette virka å være et vel gjennomtenkt opplegg fra lærer, hvor hun hadde sikra seg at alle elevene skulle gi en kommentar, ved at hun hadde bestemt hvem hver elev skulle gi sin kommentar til.

Annette sa...

Er heilt enig. Denne læraren har både lyst og engasjement og ein god dose kunnskap om IKT.

Thomas sa...

Blogginga di ber bokstaveleg talt frukter. Her grunngjeving for blogg i skulen og linkar til to særs interessante bloggar.

Bente K sa...

Oi, for en super side. Ser ut som de har en lærer som kan dette ja, kanskje oss om noen få år? :)

Lena sa...

Så bra at du fant dette!
Helt enig i at dette gir lyst og kunnskap!!;-)

Annette sa...

Takktakk.Tenk om vi hadde fått dette til. Eg har lyst å prøve! Men har eg nok kunnskap?
Og Lena; eg fann denne sida gjennom din blogg. Så det er like mykje din fortjeneste. Så bra at du guida meg dit!

Ingunn sa...

Hei!
Så flott at dere kan bruke bloggingen vår til noe. Men jeg må korrigere litt, for Tanketråder er ganske riktig min blogg, mens DigiTalt er klassebloggen til min kollega Liv Kristin Høgvold. Hun har også en egen blogg, Serendipity. Vi var på samme team i fjor, og da hadde vi en annen blogg sammen, nemlig Bloggsberg. I år underviser jeg på Vg3, og der har vi bloggen Sammensatt. Disse elevene har ikke blogget før, men fra neste år har vi tre trinn på skolen har brukt blogging fra Vg1. Det blir kjempespennende!

Mvh
Ingunn Kjøl Wiig